Vítejte na blogu

Jako blogeři jsme se spojili, abychom vytvořili něco úplně nového :-)

Hledáte něco?

Sociální sítě

pátek 13. ledna 2017

Inspirace mezi knihovnami

Jelikož tento blog beru i jako takovou výplň, nebo jak to nazvat, kde můžeme psát o všem možném z knižního světa, aniž bychom tím museli zaplácat vlastní blog, rozhodla jsem se, že by nemuselo být špatné zkusit i toto téma. Napadlo mě tedy, trochu zabrouzdat a podívat se, jaké knihovničky lidé doma mají. Ať už nějaké obyčejnější, krásně barevně laděné nebo naprosto luxusní, na míru dělané...

Nevím kolik z vás má například pinterest - dnes budu čerpat z něj. Já ho mám založený už nějaký pátek a sleduji tam spoustu věcí a jednou z nich jsou právě knihovničky. Vždycky se nad těmito fotkami rozplývám a kochám se jimi a tajně (i netajně) sním. Mým snem vždycky bylo (kromě celé stěny plné knih) mít takový ten výklenek u okna po americku, s nějakou pohovkou nebo něčím pohodlným k sezení či ležení, tak abych měla při čtení spoustu světla a krásný výhled například do zahrady... :-) Kdo by si něco takového nepřál?

Ale to by nebylo v mém malém bytě možné. A tak sním dál a přemýšlím, co bych mohla vymyslet jiného. Už nyní se mi v hlavě rodí plán na novou knihovničku. Ta moje je nyní tak trochu splácná z různých velikostí a výšek a navíc spojená takovou nástavbou. A proto bych si chtěla do budoucna koupit komplet nové knihovny, všechny stejné, aby hezky ladily a aby celkový dojem byl lepší. Mám je vybrané v ikei, protože ty už sleduji pár let, jak jsou krásné a dají se složit i do rohu... Nicméně jsou i o něco vyšší, než to mám nyní a tak získám další místo navíc. Samozřejmě to bude něco stát, takže momentálně plánuji a šetřím. A to bych nebyla já, abych to udělala jednoduché. Přemýšlím o osvětlení,  takových těch led pásech svítících, které mohou i měnit barvy a tak. Inspiraci jsem samozřejmě našla na netu, kde jinde :-P

Ale nebudu to už natahovat, tento článek má být hlavně o obrázcích. Takže na úplném konci najdete kopu fotek a můžete je hltat očima (aspoň doufám, že budete :-) ). Máte taky nějakou vysněnou knihovnu? Ať už reálnou, kterou opravdu někdy stvoříte nebo vybájenou, kterou pravděpodobně nikdy nezískáte? :-)

A jdeme na ty obrázky....














































6 komentářů:

  1. Ach, právě jsem si poslintala klávesnici. Skvělý článek. Jednou bych chtěla mít něco podobného. Nedokážu z toho množství vybrat to nejvíc, ale miluju ta místečka u okna, kde je hodně světla. Taky jdu snít :-D
    Jinak příště mi můžeš připravit podobný článek na téma křesel na čtení ;-). Pořád hledám to pravé :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem asi strašný typ člověka. V pokoji nemám knihovničku a knihy si zásadně nekupuji. Ale tyto knihovny se mi velmi líbí.

    OdpovědětVymazat
  3. Je mi jednou jakou, ale jednu z nich bych chtěla domů! :D

    OdpovědětVymazat

Kolektiv autorů děkuje za každý ponechaný komentář, kterým nás potěšíte :-)

Kolektiv autorů

Na tomto blogu se podílí hned několik lidí. Všichni milovníci knih, kteří chtějí tímto prostřednictvím ventilovat na svět nejrůznější novinky, zajímavosti a prostě knižní témata, která zaujmou i další čtenáře. Je to náš společný blog, který nás spojuje ještě víc, a který nám přinese snad i další možnosti :-) Celý seznam pisálků najdete zde... V případě, že máte zájem se mezi nás přidat, neváhejte napsat na email.